İzleyiciler

12 Kasım 2011 Cumartesi

Essie-Power Clutch // Golden Lady 418

Essie oje Vanilya kutumdan çıkan oje oluyor. Acaba bana hangi renk gelecek diye heyecanla beklerken hayal kırıklığına uğradım:( Bu rengi sevmedim :(

Aaa bendeki Golden Lady ojeye de benziyomuşş diye düşünüyodum. Bi süreyim bakayım fark var mı aralarında dedim. Sürdüm ve aradaki uçurumu gördüm :P


Minicik ^.^


Aslında şişeler yanyanayken bu kadar bariz farkları yoktu.
Sanırım flaşın oyunu var biraz da işin içinde:P


Golden Lady bi seneden fazladır benim ama henüz hiç kullanmadım. 
Bu fotoğraftan sonra beğendim diyebilirim:D


Hemen de sürüp bozarım:/


Çok mu şeffaf demeyin lütfen ziraa birer kat sürüldü onlar!:p


Sevimli Essie şişesi ve iki adet parmak o.o


Neyse sileyim şu grileri de kırmızılardan birini süreyim.
Hiç içimi açmıyo bu griler.
Yeni aldığım Pastel'i sürmeliyimmm! O.O

16 yorum:

Junkhead dedi ki...

Yaaa senin Essie'nin renk iyiymiş öyle deme :D Ben severim koyu griyi :) Benim Essie asıl hiç tarzım değil pöfff .

justuntitled. dedi ki...

Ben de seninkini beğenmiştim :P Ya sen de arada sırada sürsene açık renkleri ne olacak ki?:) Taam anladım bi tarzın var ama arada değişiklik yapılabilir:p:)

Junkhead dedi ki...

Canım yok tamam tarzdan dolayı da öyle ama normalde eskiden beri açık renkleri hiç kullanmam zaten :) Baya eskiye dayanıyor yani,beyaz birşey giydiremezsin mesela bana :D Sevmiyorum napayım,beyaz tenli olunca koyu ve canlı renkler daha çok yakışıyor hem .

justuntitled. dedi ki...

Bence beyaz tenlilere her şey yakışıyo:) Tamamen tarzın bu senin anlamıştım zaten yüzlerce ojenin içinde bi tane mi açık renk olmaz diye düşünmüştüm seni gidi kara ruhlu moriliçe senii:P

Junkhead dedi ki...

:)))))

betty boop dedi ki...

merhaba;

gri renk ojelere hiç mi hiç ısınamadım, aslında tam kış rengi duruyor. başkasında görünce hoşuma gidiyor ama kendimde bi türlü alışamadım. aslında ikiside siyah yada beyaz bi kıyafetle karlı günlerde hoş durur :) gride genelde hafif simli olanalar daha sıcaklar sanki :)

bu arada bloguma beklerim http://betirella.blogspot.com/

justuntitled. dedi ki...

Aynen canım ben de başkalarında görünce bayılıyorum ama sürdüğümde hemen siliyorum çabucak:( Simliler ve maviye/mora çalanlar daha sıcak kesinlikle:)

Geliyorum bloguna:)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Allahtan bana pembe gönderdiler de işime yarıyor.Gri ben de pek sevmem ama yakışmış tenine aslında.Bi kaç renkli dokunuşla harika olur bebeğim.Farklı manikürlerde kullanmalısın bence fena da değil renkler.

justuntitled. dedi ki...

Ben ojeleri sade seviyorum ama çiçek böcek hoşlanmıyorum bunlardan:( bişeyler yapıcaz artık:) oje dedin mi akan sular duruyo biliyosun :p

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Ahh ah :)Tövbeliyim alımıyorum ben artık oje :))Ancak hediye falan olursa ama kulan bebeğim.Yakışmış.

justuntitled. dedi ki...

Teşekkür ettim:) Senin neden greve girdiğini anlayamadım aa oje alınmaz mı kuzuum:)

parfoj dedi ki...

ayni renk geldi bana da...ben de bi bloga koyarim diye surdum sonra hemen cikardim pek hosuma gitmedi.. o.o :)

justuntitled. dedi ki...

Aa seninki de mi bundan? Aynen yaa hiç güzel bi ton değil :(

Çirkin Hatun dedi ki...

gri rengini cok severim, cok asil bir renk, sari ve gri cok güzeldir <3
bence silme gri ojeler parmaklarina tirnaklarina cok güzel gitmis. gerci kirmizida güzel.

justuntitled. dedi ki...

Kıyafette severim ama ojede sevmedim guzel hatun:* Tesekkur ettim:)

kozmetik dedi ki...

ojede benimde hoşuma gitmedi ama kullananlarada engel olmayalim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...