İzleyiciler

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Flormar Terracotta Trio Eye Shadow

Flomar Terracotta(fırınlanmış fazla bilinen bi terim değil es geçiyorum onu) Üçlü Göz Farı yazabilirdi bence bu farın arkasında. Sonuçta üretim yeri olarak Gebze Kocaeli belirtilmiş koccccaman puntolarla. Eee o zaman niye trio niye eye shadow?!? Bu ne yaman çelişki böyle?! Zaten siz Türkiye'de üretin, Türkiye'de satın üstüne de kabak gibi ''MADE IN TURKEY''i yapıştırın. Nıks nıkss, tasvip etmedim...

Her neyse... Ben bu farı çok seviyorum. Hatta en çok bunu seviyorum. En birinci far bu far. Maviyle yeşili karıştınca harikulade bi turkuaz çıkıyo ki ortaya, yeme de yanında yat yani... Ortadaki beyaz da çok güzel aslında ama biraz utangaç sanırım. Sıkışmış kalmış öyle ortada, hep üstüne çıkıyo hain mavi ve yeşil ikilisi.

Kısacası seviyorum, aşığım sana Flormar Eyeshadow'um :P

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...