İzleyiciler

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Flormar supershine lipgloss :(

Malesef rengine tutulup aldığım ama bi kez bile sürüp dışarı çıkmadığım glossum:( Fırçadaki plastik kılların yarısı zaten glossun içine karışmış vaziyette. Diğer yarısı da her sürme girişimine kalktığımda dudağıma yapışıp kopuyo. Dudağın rengini örtmüyo. İğrenç bi görüntü oluşuyo sürünce. Belki aynı tonda bi rujun üstüne sürülebilir ama bu benim için çok fazla olur. Dudakta hafifliği severim. Bir de sürüp sildiğimde anında dudağım mahvoluyo, derisi kalkıyo:( Off ne çok problemim varmış benim de dedim şimdi bunları yazarken:) Ama napim sevmedim, sevemedim bi türlü:) Ama rengi çok güzel aynı tonda bi ruj almak istiyorumm...






2 yorum:

bronz makyaj dedi ki...

yapış yapış yapmasalar şunu nolur ki

justuntitled dedi ki...

Fırçasını düzgün yapmaları benim için yeterliydi:( :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...