İzleyiciler

8 Eylül 2013 Pazar

En Kötüsü De Ne Yapacağını Bilememek

Şu sıralar "Dünyanın ne yapacağını en az bilen insanı" kategorisinde Guinness'e aday olsam yeridir! Elimi nereye atsam bilemedim. Her durum iki ucu boklu değnek gibi geliyor. 


Blog'dan da öyle bi uzaklaştım ki. En kısa zamanda dönüş yapmak istiyorum. Aslında her gün bloglovin'deyim, hepinizin takibindeyim. Ama fotoğraf çekmek, bir şeyler yazmak o kadar zor geliyor ki. Bir de yeni yeni bir dünya blog türemiş. Tekrar bu dünyaya karışmak, ne bileyim zor geliyor işte.


Bu arada Eğitim Fakültesi mezunu olup tekrar Eğitim Fakültesi'nde başka bir bölüme başlayan var mı?

1 yorum:

özlem dedi ki...

657 ye tabiyim hem de 7 yıldır ama yeniden farklı bir bölüm okumayı aklımdan gecirmiyor değilim.ozur tayinlerinde sıkıntı yaşıyoruz.bransimi cok seviyorum ama sirf bu yüzden yeni bolum okuyasim var

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...