İzleyiciler

8 Ekim 2011 Cumartesi

Incandessence/AVON

Bi dünya parfümüm var. Ama hiçbirini kullanamam. Kokuya karşı hassasım. Baş ağrısı, mide bulantısı... Bunları yapmayan kokuları bulduğum tek adres Avon diyebilirim. Herkes Avon'un kalıcı olmayışından şikayetçidir. Ama Avon'un bu özelliği benim için bir artı. Şimdi eşek hoşaftan ne anlar durumu gibi oluyo ama migreni astımı olanlar ne demek istediğimi anlayacaktır:P

Incandessence kullandığım diğer Avon parfümlerine göre daha kalıcı daha baskın kokulu diyebilirim. Yeni gözdem olur kendisi.

 30 ml ve EDP.
 Minicik:) Bitirebilecek olmama seviniyorum.
 Z120911 son kullanma tarihi mi acaba :S

Sevdim seni güzel parfümsün evelallahh:P:P

4 yorum:

aycakzc dedi ki...

Kullandığım bir parfüm bende severek kullanıyorum :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

benim parfümlerimden birisimi ola o :P

ÖziBio dedi ki...

"Bi dünya parfümüm var. Ama hiçbirini kullanamam. Kokuya karşı hassasım. Baş ağrısı, mide bulantısı..."

Arkadaş sen ben misin yaaaaa :D Böcecim böcecim ben de bunun miniminnacık deodorantını aldım geçenlerde :)) seviyorum kendisini <3 ayyyy tamam seni de seviyorum :D

justuntitled dedi ki...

Ayyy valla mı kız:)) Töbe töbeee:D yaa bu parfum cok guzel ve bitmek üzere uffff ilk defa bişeyim bitiyo diye bu kdr uzgunum:((

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...