İzleyiciler

17 Ekim 2011 Pazartesi

İlk Mim!:)

1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın ?
2 defa. Sabah uyanınca ve akşam eve geldiğimde:)


2-Cilt tipin nedir ?
Karma.


3-Şuan kullandığın yüz yıkama ürünün nedir ?
Vallahi ben de onu soracaktım. Bi önerisi olan var mı hehe?:)


4-Peeling yapar mısın ?
Hayır beybi.


5-Peeling ürünün ne marka ?
Ay yapmıyorum tembelim ben dedim ya!:P


6- Nemlendiricin nedir ?
Bi çok tane var, hangisinden bahsedeyim.


7-Çillerin var mı ?
Yazın çıkıyo bi iki tane:)


8-Göz kremi kullanıyor musun ?
Daha ben 21 yaşındayım:(


9-Cildin akneye meyilli midir ?
Hayır. Ne mutlu ki hiçbir zaman da olmadı:)


10-Güneş koruyucu kullanıyor musun ?
Sadece yazın.


11-Fondötenin nedir ?
Bi beş sene daha fondöten kullanmayı düşünmüyorum:)


12-Kapatıcı kullanıyor musun ?
Morluklarım yok değil ama kapatıcıyı şimdilik gereksiz buluyorum.


13-Makyaj alt tonunu biliyor musun ?
Sanırım sarı. Bilemiyorum.


14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun ?
Hiç denemedim. Güzel aslında:) Tabi günlük kullanım için değil. Özel zamanlarda, abartılmadığı takdirde hoşş:)


15-Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor,bu konuda ne düşünüyorsun ?
Aaa ciddi mi?? Ben bitene kadar kullanıyorum valla. Bitmesi de 3 ayı 3e katlıyo :/


16-Hangi mascarayı kullanıyorsun ?
Golden Rose 3D Fantastic Lash. Çok seviyorumm!


17-Sephora mı MAC mi ?
Henüz ikisini de kullanmış değilim. Hıh!


18-Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan yararlanırsın ?
Fırça tabii ki. Parmaklar da alet edevattan sayılıyo mu bilmem.


19-Far bazı kullanıyor musun ?
Hayır.


20-Ya yüz için ?
No baby.


21-En sevdiğin far marka ve numarası,ama tek bir tane ?
Flormar'ın terracota serisinden 3lü ve mavi&yeşil&beyaz renklerde olan farı. En çok bunu seviyorum galiba:)


22-Kalem/likit/jel eyeliner hangisini tercih edersin ?
Likit eyeliner kullanıyorum ama jel eyeliner edinmek gibi bi planım var en kısa zamanda.


23-Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın ? :)
Her sabah! Uyanınca tutan hapşırık krizleri rimel sürerken baş gösterince:))


24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun ?
Fırça olmazsa onlar bir hiç bence:P


25-Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun ?
Hayır.


26-Favori rujun nedir ?
Flormar Pretty P309


27-Peki gloss ?
Genel olarak sevmiyorum glossları. Ama Alix Avien'in mini 3lüleri fena değil:)


28-En sevdiğin allık hangisi peki ?
Flormar'ın meşhur farlarından birisi tabii ki!:) Numarasını filan bakmaya çok üşendim şu anda:/:)


29-Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun ?
Hiç yapmadım. Ama yasak gelmeseydi yapardım kuvvetle ihtimal.


30-Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun ?
Bi fikrim yok. Junkhead bu soruyu Rossman'dan bahsederek açıklamış. Bana da Süslü ve Pembe Dünyam isimli blogun sahibesi Rossman'dan birkaç ürün hediye etmişti. Severek kullanıyorumm:)


31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü ?
Çok isterim aslında!


32-Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın ?
Mesela rujumu düşürüp kırarım filan :'(


33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir ?
Bembeyaz göz çevresi. Ruj sürmeden kalemle çerçevelenmiş dudaklar. Panda gözler. 


34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin ?
Doğal.


35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin ?
Ihmm şey Bülent Ersoy filan...


36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse ?
Rimel olurdu sanırım.


37-Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın ?
Üşendiğimde, acelem olduğunda tabii ki çıkarım.


38-Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun ?
Görünüşte pek fark yarattığımı sanmıyorum ama ruhen yorgun hissettiğim kesin:))


39-Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka ?
Bilmeeem.


40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun ?
İnsanı mutlu ettiği kesin. Biz zaten güzeliz. Makyaj yaptığımızda daha mutlu oluyoruz sadece:) Ihhmm sanırım özgüvene de biraz katkısı var:)


Çok da uzunmuşş!:) Ben de bu mimi süslü ve pembe dünyam'auzun ince kıvırcık'aAswang'abronz makyaj'akarbeyazınmakyajdolabı'na gönderiyoruuumm:)



16 yorum:

Junkhead dedi ki...

Okuduuum hepsini :)) Buarada 28. sorunun cevabını bi kontrol et canım :D Farları allık olarak kullanmıyorsan tabiii dermişim :P Öperim çook !

justuntitled. dedi ki...

Hahaha:))) Evet mavi yanaklarla filan geziyorum bazen:))))Ayy düzeltmicem kalsın :) Okudun mu hepsini aiyy severim seni benn:))

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok keyif aldım okurken cevaplarını :) Yukarıdaki yorumlarınıza da güldüm :D Bu arada jel eyeliner şiddetle tavsiye ederim :)
Sevgiler,

justuntitled. dedi ki...

Okuduğun için teşekkür ederimm:)) Heheh mavi yanaklarr:) Jel eyeliner'i internet alışverişiyle alacağım. Biraz araştırmaya ihtiyacım var. Yorumumu tekrar okursan neyi önerdiğini de yazar mısın?:)

makeupwithstyle dedi ki...

Sayfa önümde açık kalmıştı zaten :) Ben jel eyelinerda Bobbi Brown'ın üstüne tanımam, MAC fluidline'lar da fena değil ama Bobbi Brown şahane, fiyatları çok ucuz değil ama inan alınca 2-3 yıl çok rahat kullanıyorsun. Kurumuyor, akmıyor, renk seçenekleri harika! Bunun dışında İnglot'tan da çok memnun kalanlar var...

justuntitled. dedi ki...

Bu sene itibariyle bi çok şeyimi yenilemek istiyorum zaten. Az olsun öz olsun mantığıyla hareket etmek istiyorum artık. Zaten benim elimdekilerin fiyatı toplam itibariyle fazladır önerdiklerinden. İşlevini sorarsan pehh... O yüzden az öz diyorumm!:)

Aswang dedi ki...

Okudum okuduuuuuuuum:) Sonunu görünce aaaaaaa hatta anaaaaa dedim:D Mimimi kaptığım gibi bloguma koştum :D Mimimi diyince çok acayip oldu :p Ay ilk mimimi(:D) senden aldım teşekkür ederiim :)

justuntitled. dedi ki...

Anaaaaaaa!!:) Bu benim de ilk mimimdi:))) Mimini cevapla da ben de okuyayım. Mimimiminimidmgs:P :))
:)

Aswang dedi ki...

Havada kaptım cevapladım bile ohoooooooooo :D

justuntitled. dedi ki...

Yorum bile yaptım mimine ohooo :P

Tanyeli dedi ki...

Cevaplandı yavrum :D

justuntitled. dedi ki...

Aswang da seni mimlemişti çok kıskanmıştım benimkini görmeyip onunkini cevaplarsın diye:@ :D

Tanyeli dedi ki...

harbi mii :D:D ben görmedim ilk bloggerda bu çıktı bende tıkladım :D:D onunkine şey ettim ben aslında ya yanlış yere yazmışım ııı şey :D ben :D ııı :D

justuntitled. dedi ki...

:D:D:D Korkma korkma Aswang benim gibi kıskanç değil bişey demez sana :P Hıh ayrıca ya:D Osman mı izlicen sülüman mı bilemem git yürü hııhh:P

Ferhat Bayram dedi ki...

bol mimler just :)

justuntitled. dedi ki...

Devamı gelirse tabii...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...