İzleyiciler

28 Şubat 2012 Salı

Flormar 429

Bu ojenin hikayesini çok defa anlattım aslında ama bi kısa özet daha geçeyim:P Aylar önce Aswang'in blogunda bir yazıya anaa bu oje çok güzel ama bulamadım bi türlü online alıcam sanırım gibi bir yorum yapmıştım. O da bana İstanbul'da şurada şurada var diye cevap yazmış sağolsun anacım. Ben de İstanbula 900 km uzakta yaşayan biri olduğumu belirtmiş idim:P Sonra günler geçti. Develer tellal oldu pireler berberlik yaptı çok para kazandı vs. mail kutuma "merhaba" konulu bir mail düştü. Aswang hanımkızım bana "sana oce aldım. adresini ver göndereyim" diyordu. Bi utanmalar bi mahcup olmalar bende tabii... Sonuç itibariyle bu ojenin bana geliş hikayesi oldukça özel ve güzel :)


Oje güzel güzel olmasına da rengini fotoğraflara yansıtmak imkansıza yakın. Bu arada o çıplak gözle görülemeyen tozların fotolarda nasıl kendini gösterdiğini anlayamadım! İzbe bi ortamda yaşamıyorum sonuçta. O tozların fotoğraflarda görünmesini şu şekilde düşünmenizi istiyorum. "Aaeeaa bu kızın dicital fotoğraf makinesi ne kadar güzeeel, baksanızaa mikropları bile çekmişş..." Lütfen böyle düşünün. Ortalık tozdan geçilmiyo anaam bu ne pis pasaklı derseniz küserim çünkü.


Flormar 429 sever'den sevgilerle, mucuks:*

10 yorum:

zeyzey dedi ki...

oyy süpermiş rengi çok sevdim çok... çok ince bir davranış yapmış Aswang , güle güle sürün :)

Kitap Eylemi dedi ki...

ben de sevdim:)

capriceline dedi ki...

ayy bişey diyeyeim mi tam flormar 424 postu yapacaktım sen yapmışsın,bir de ardından 429 postu yapmayı planlıyordum kiiiiii aaaa makyajsever yapmıııışş dedim. bu kadar mı denk gelir yahuuu...zevkler mi aynı bilemedim ki...:))

ben de beklerim bloguma sevgiler...
capriceline.blogspot.com

justuntitled dedi ki...

zeyzey, evet öyle:) teşekkür ederim ayrıca :)

kitap eylemcisi, çok teşekkürler :)

capriceline, demek ki aynı zamanlarda aynı seyleri cekiyo canımız :))
muck:*

ÖziBio dedi ki...

ben hazırlıyordum postunu,benden hızlı davrandın demek :) benden cok yaşayacaksın böcemmmm :))

justuntitled dedi ki...

Rol çaldım böcemden:)

Adsız dedi ki...

gözün aydın ; en güzel ve özel yoldan kavuşmuşsun ojene =)=)

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler bebişmm :)

Taze Bahce dedi ki...

Bende geçen haftalarda bu ojeyi almıstım. Hatta kendimi kaptırıp 11 tane oje almısım. Çok kullanışlı renkler çıkarmaya başladı flormar ama sabaha uçları soyulmasa çok daha iyi olucak. Hemen deforme oluyor.

justuntitled dedi ki...

11 tane miii neler aldın merak ettim :)) Flormar'ın kalitesini seviyorum ben aslında. Sen suyla çok mu haşır neşir oluyosun acaba, ben 2-3 güne kadar öyle bi problemle karşılaşmıyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...